Dan efter dan

Vaknada imorse med, ångest. Ush. Har så sjukt mycket att göra och kom på att det är nästan bara helger kvar tills jag åker och ingen jobbar = ingen prkatik för Anna. Well det löser väll sig som det alltid gör på något vänster.

Igår såg vi såklart på kalle, lika roligt varje år. Tomten kom och jag fick massa fina klappar och ett välbehövligt stöd till Nya Zeeland så förhoppningsvis kan jag leva loppan på andra sidan jorden. Jag åt alldeles för mycket som vanligt men vad gör det en gång om året? Orkade inte med gröten så den skall jag nu gå ner och äta till frukost...

Ska gå till kyrkan idag där världns bästa polis brukar sjunga gospel. Hoppas hon är där iår igen.

God fortsättning från mig till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0