To do this week

Ja även idag har vi haft eget arbete och jag borde ha pluggat lite mer kankse.. Men jag och pappsen åkte på en lite utflykt till rambergt eftersom det var så fint väder, sedan åt vi lunch på en kinakrog.. Mycket roligare än att läsa, dock vet jag att jag måste så jag får nogg sitta med det ikväll...

504970-33
Uppe på Ramberget med mashugget i bakgrunden

Imorgon åker jag tillbaka till Lidköping för att ha föreläsningar i tre dagar, ska även flytta hem det mesta av sakerna jag har kvar i lägenheten eftersom jag inte ska bo kvar där så kommer ha fullt upp... hoppas vi får reda på vilka projekt vi ska ha..

Yes på lördag blir det iaf lite fest så hela lördagen kommer säkerligen att fixas å donas en hel del här hemma, och söndag ska jag nog bara slappa : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0