Tentaplugg..

Ligger på sängen igen och läser massa skvaller på nätet, en av mina favorit sysselsättningar.. kolla även in www.nelly.com som har GRYMT snygga kläder... ååh vill ha men det är ju ingen ide att köpa något mer eftersom jag ändå inte får med mig hälften av det jag vill till Greklan... Nu är jag förresten där om en vecka! Helt galet...

Åker tillbaka till Lidköping idag, och lär inte åka dit på ett bra tag sen, ska ha guidning med skolan nu i två dagar vilket nog kommer bli lite segt men förhoppningsvis intressant.. På tisdag kväll blir det fest i skolan men eftersom jag ska köra hem på onsdag blir det nog nyktert för min del!

Tror jag ska käka lunch snart, är galet sugen på fattiga riddare så det får det nog bli!


Kommentarer
Postat av: Miss J

det blir noooooog nyktert... ;) se bara på insparken! galna kort...

2008-04-27 @ 14:36:18
URL: http://jojoonthemove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0