Skolan

Good afternoon!

För börja träna på min engelska nu eftersom det bara är 11 dagar kvar! Och kankse en snabbkurs i grekiska också, det vore bra.....

Vi fick reda på våra projekt från skolan igår, jag ska ha Husaby vilket är roligt för det finns HUR mycket som helst att skriva om så får avgränsa mig lite.... Så idag bär det av till Husaby för inspektering i solen, ska äta lunch snart också då det blir pizza... yummie, det var inte igår....

Tror jag åker hem i helgen igen eftersom min lägenhet ekar tomt nu så det är riktigt trist att vara här nu, måste ju träffa alla som jag inte träffade förra helgen också : ) Någon som har lust att ses?

Have a nice day sir!

Kommentarer
Postat av: Helena

That is not a problem babe;) Snabbkursen fixar jag *simsallabim* på flyget om ett par dagar!!!

2008-04-23 @ 23:24:52
URL: http://brannassla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0