Lördag

Okej, lördag morgon börjar lida mot sitt slut och jag sitter och dricker upp det sista av mitt morgon kaffe och kollar på nyhetsmorgon. Idag kommer det nog bli en del plugg. MÅSTE bli klar med tentan i helgen annars kan jag helt enkelt inte åka till Grekland! Kan hända att det blir en liten sväng på stan ikväll också..

Igår hamnade vi på PC... hahah det väckte gamla go minnen men vi gick iaf innan ALLA små kidsen kom! Börjar känna mig lite som tant Anna....



Okej det här är min brorsas kompis, även en ny film är på G... haha såå sjuka

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha var tant Anna på PC! Jävlar i min lilla låda, vad gjorde du där!? Du skulle ju kommit till Lounge juu=)

2008-04-26 @ 16:07:47
URL: http://brannassla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0