Jáso / Jásas !

Första dagen av guidning klar! Var roligt att lyssna på alla i klassen och se lite med av Sverige... Imorgn är det min o S tur så håll tummarna för oss att det går bra!

Eftersom min lägenhet är i princip tom nu ska jag nog gå till miss J snart om man blir klar med Guidning vill säga, är inte riktigt klar, typiskt mig att göra det i sista stund..

Kollade precis på extrme home makeover och grät som ett litet barn eftersom det var en 12 årig liten flicka som föddes med hjärtfel, jag är nog lite känslig just nu.. haha

Kalispera!

(shit vad grym jag blivit på Grekiska! Helena, vad heter hej då?????)

Kommentarer
Postat av: Eleni da one and only

hehe *imponerad* anoula mou=) Hejdå heter likadant som hej, enkelt va..;?

2008-04-28 @ 20:49:35
Postat av: Miss J

När kommer du över då? :P

2008-04-28 @ 21:50:35
URL: http://jojoonthemove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0