I need a hero

Yes det är låten som går varmt nu.. I need a Hero med Bonnie... såå grym..

Tänkte jag skulle kolla på film igår kväll.. Hann se halva innan jag somna, och sen vaknade jag runt 12 och kunde inte somna försen mitt i natten, men ändå vakna jag halv nio.. vad ska man göra!? Pappa hade iaf dukat fram en kanon frukost så det blev en bra start på dagen..

Åker nog tillbaka till Lisch idag.. Har föreläsning mån, tis OCH ons... Hur ska det gå... Har fortfarande inte pluggat hälften av det jag borde, finns så mycket annat å fördriva tiden med istället för att läsa om historia och kulturarv, inte mina favoritämmnen alltså..

Just nu verkar det som att jag å Eleni åker till cypern istället för Grekland.. men vi får se!

Ska nog damma av löparskorna idag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0