Götet igen

Sitter i skola i Lidköping nu, och är snart klar med projektet.. yeeey! Sen bär det av hemåt Göteborg för en del fest i helgen skulle jag gissa på men även en del plugg och kankse lit mer shopping inför Grekland.. haha, måste ju vara snygga när vi är där, och jag tror inte att det finns någe att köpa där nere..... eller?

Är redan hungrig men är inte lunch dax försen vid 12 och har bara med mig keso och skinka idag så det lär jag inte bli mätt på, hoppas någon vill följa med mig ut på stan och käka lunch idag!

Har även kommit på att mami o papi får skicka ner en kartong med saker till Grekland, allt som jag inte får med mig själv, vill INTE betala övervikt på planet, ca 500 kr/kg... Ucha

Hoppas jag hinner åka en sväng till Smögen nästa vecka och säga hej då till min favorit Ö men även till Alice... Snyft.. men vi ses ju om ett halvår igen!

Ha det bra i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0