19 dagar

Ja nu är det bara 19 dagar kvar tills vi åker till Grekland..... Underbart. Igår var det ca 30grader varmt där.. Tillskillnad från när jag vaknade i lördags och det var snöblandat regn, jippie!

Vaknade imorse och kände för att gå ut o springa.. händer inte så ofta att jag vaknar o är så sugen på det, men det va jag idag så på med löparskorna och tog en runda runt finnsjön.. Dax att börja träna nu menar jag.. haha

Ska åka in till stan snart o träffa Nanna, ska bli trevligt... Sen blir det plugg resten av dagen vilket är mindre trevligt...

Efter en del påtryckningar kan det även bli så att jag hostar upp ett litet party här hemma i helgen : )

Puss å Kram !

Kommentarer
Postat av: Johänna

Hmmm undrar vem av oss som kommer vara brunast efter sommaren... :P Får väl skylla på att vi kommer hem i september och att solen slutat lysa i England då hihi.
Ses på onsdag!

2008-04-14 @ 23:08:44
URL: http://jojoonthemove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0