Party all night long

I fredags var det en lugn kväll med räkor och vin i goda vänners lag. Lördagen var också tänkt att bli lugn, men när ens bästa vän bor i Linné ligger barena farligt nära till hands efter några glas vin hemma. Så vi började med några barer på Linnégatan och varför inte fortsätta vidare till Avenyn? Sagt och gjort. Natten som aldrig tog slut utan blev morgon och gårdagens elefanter som satt på mitt huvud har äntligen flyttat på sig. Så säger vi tack och hej till denna trevliga helg!


Ja bilderna talar väll för sig själva?

Kommentarer
Postat av: katten

vill också ut och festa med dig!! kan du inte komma hit? PUSS!

2010-03-30 @ 10:31:36
Postat av: Bergwall

så brunettig o fin du e Liljegrenskan! Å ja vill me att du ska festa me MIG, kom hiiiit <3 puss!

2010-03-30 @ 22:11:36
Postat av: A

Kissie: Jag vill inget hellre. Får jag jobb kommer jag på fem röda! PUSS

B; Tack! Kommer även till dig när jag har börjat skita pengar så ska vi festa alá NZ! PUSS

2010-03-31 @ 11:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0