Helg tips, någon?

Helgen närmar sig med stormsteg. Skönt? Jag tycker det mesta är ganska ångestladdat nuförtiden. Eller kanske är det mest att tiden går så fort. Ge mig ett jobb. Ge mig något att göra. Ge mig min beach2010kropp. Ge mig en miljon. Ge mig en lägenhet. Ge mig ett liv. Så denna helgen ska jag alltså söka lite fler jobb, träna, träna, träna. Och varför inte köpa en Harry boy? OCH givetvis kolla på resten av konståkningen, men ingen trodde väll inte heller något annat. Synd att det inte gick så bra för Koffe, men jag är överlycklig över att min favorit all times (nåja, i alla fall på samma plats som Yagodin) Lambiel är tillbaka, det är lycka, det är kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0