God fortsättning!

Det här är antagligen sista julen som firas på Stenåsvägen 16. Tomten hittade hit igår också vilket jag är glad för! Lite smått och gott hade han med sig också. Idag ägnar jag dagen åt att packa ner 24 år av mitt liv. Känns väldigt vemodigt att vi antagligen inte kommer sitta här framför öppna spisen och mysa nästa år, men förhoppningsvis är vi alla samlade någon annan stans då! Nu ska jag tillbaka ner bland flytt kartonger och sopsäckar. Men allt blir i alla fall lättare med julmusik på högsta volym! 

God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Slang ner allt i lador och sackar och oppna inte forran langt senare! Blir mer spannande da =)

2010-12-29 @ 19:23:20
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för tipset jojo! :-) Det kör vi på!

2011-01-07 @ 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0