19:18 04/09/09

Denna veckan började en ny termin på capoerian, vilket känns i både kropp och knopp. Dags att bryta ner allt till början och det betyder kämpa, kämpa, kämpa. Men jag kände ändå inte att jag får nog så jag och Mattson gick på ett Danspass på Friskis... Då kom jag på varför jag slutade träna på gym, eller i alla fall på friskis. Fruktansvärt töntigt pass med en usel instuktör och töntiga rörelser så vidare.

Idag har jag haft en heldag på stan med Göran, tack vännen. Avnjöt en väldigt god lunch på Stenbrenner och Nyberg. Sopp och tårtbuffé, kan nästan inte bli bättre. Jag funderar förresten att börja med LCHF, som är en hel vetenskap om kost, någon som vet om den är bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0