Gaaaaaah..

Oj oj oj det här har vart en lååång dag. Började dagen med att försova mig lite, och vi hade redovisning av vårat företag idag... Men jag kom i tid och min och H oplanerade redovisning gick bra.

Vi fortsatte med lunch på Larssons skafferi, suuuper gott men pita fylld med feta och spenat, kändes som jag var tillbaka i Grekland för en stund.

Skyndade mig hem för att packa mina saker och springer till tåget som skulle gå 15.18. Men det var inställt fick jag reda på när jag kom dig och att en ersättningsbuss skulle komma. En halvtimma senare kommer bussen, och jag var ju såklart inte den enda som skulle med utan den blev överfull, en till buss fick komma och vi började resan mot Göteborg men den gick ju alla småvägar in till Herrljunga och annan bullshit... AAAAAAAAAh... skulle vart hemma vid fem tiden, kom vid halv sju! JIPPIE. Och alla människor pratar om att man ska vara miljövänlig och åka kollektivt. Jag ska härdanefter åka så mycket bil jag kan för jag tänker inte sitta och vänta och vara typ två timmar sen...... JÄVLA KOLLEKTIVTRAFIK!

Nu ska jag bänka mig framför TVn och maten är på väg, helstekt entrecot med bakpotatis... muuums

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0