Plugg?

Ja har haft en riktigt skön förmiddag.. Ätit frukost med mamma och pappa läst tidningen och suttit å drömt om Grekland...

Borde verkligen börja med tentan nu MEN som sagt är inte det här mitt favorit ämne, Kulturarvet.... huum..

Ska nog åka till Skatås och ta mig en löpartur, hoppas jag hittar någon att tävla mot som sist.. Fast han visste inte om det utan trodde nog bara att det var en galen tjej som sprang i skogen.. haha..

Har ett ganksa stor problem nu, jag vet inte hur jag ska få med mig allt jag vill ha med mig till Grekland, tips? Får ju bara ha 20 kilo egentligen men kankse blir lite extra : )

Ska nog gå på bio i helgen, vet inte vilken film.. Har någon sett någon bra på senaste?

Har suttit å ändrat på designen på min blogg nu, blev ju ännu fulare än innan.. haha Jag får nogg sätta mig inatt å fixa lite om jag orkar! Kommer nog aldrig bli nöjd i och för sig!

Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjingeling classmate!

Rekommenderar starkt Sweeney Todd (om du diggar musikaler) Sen annars kan du ta å se eller The eye, scary shit!! Najs me Greece!! Resväskan kan ja dock ej hjälpa dej me, får alltid böta :p

See u in school, om du inte ska till Mikaela imorrn dock...

2008-04-11 @ 19:23:30
URL: http://jayworld.blogg.se
Postat av: Mikaela

Åhh, gnäll inte. 20 kg är ju rena lyxen, vi får bara ha med 15 till England, och hur DET ska gå till är en gåta för mig. Vi får väl dra på oss så mycket kläder som möjligt, och sen gå igenom kontrollerna som två michelingubbar, haha!Massa grattis till GreklandsLiA:n, kommer bli grymt kul för er såklart!Hm, nu ska försöka mig på hemtentan, så sjukt tråkigt så det finns inte, men...;) Ha det, vi ses nästa vecka!Kram!

2008-04-12 @ 15:48:10
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0