I'm so lonley

Jag är ganksa mör i kroppen efter att ha jobbat 20 av de sensate 48 timmarna. Utan att sitta och rast. Men det är okej. Jag gillar't.


I helgen är det my big day. Men den verkar inte bli så big, den ena efter den andra kan inte närvara och för tillfället är det jag och Nanna som ska fira. Tjo ho. Inte för att det är fy skam men ändå. Mamma å pappa kommer någon annan gång. Frugan har råkat ut för tråkigheter. Och så vidare. Så den som vill kan komma, finns gott om plats för tillfället! Puss på er goingar.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Saknar dig! Jag kommer till Smögen nästa helg en sväng för syrrans möhippan, Ses då:) Puss

2010-07-02 @ 23:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0