Sexa

Årets team VM har avgjorts i natt borta på andra sidan Atlanten, det blev endast en sjätte plats för Surprise. Men för mig är dom alltid etta, såklart! Tydligen hade dom en del fall så det var väll det som avgjorde, ska bli spännande att se när det kommer upp på webben. Inte heller Boomerang lyckades så bra utan slutade på en elfte plats, men det är bara att komma igen. 

Så idag ska jag njuta av vårsolen, ta mig en löprunda eftersom jag igår provade ett gammalt träningslinne och antingen har jag fukt i garderoben eller så har jag växt några decimeter (eftersom jag stannat på mina 170 cm på längden så är det alltså på bredden jag växt antar jag?) på ett par år för det såg ut såhär;

Oh yes Beach 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0