Home sweet home!

Hej Sverige!

Nu sitter jag ute i vår solen, dricker kaffe, äter kanelbullar och tänker på livet i största allmänhet, och har kommit på att jag har det väldigt bra just nu. Sista veckan har vart omtumlande. Saknaden av Nya Zeeland och mina compadres kommer vara stor, men livet här hemma visar sig även det just nu från den bästa sidan. Ska åka till Gunnebo för att picknicka och gå en promenad med Nanna i eftermiddag.

Resan hem gick över förväntan, 40 timmar på resande fot är inget jag rekomender. Jetlagen finns men just nu känns även det okej, vaknade klockan 6 i morse pigg som en lärka så jag lär väll slockna ganksa tidigt idag.

Njut av solen och livet är mitt tips idag!



Kommentarer
Postat av: Ingvarsdotter

Gaaah, som jag saknar dig nu kvinna! Du fick mitt sms eller? Hittade ju ditt vykort i min vaska, blev saaa himla rord! Du ar grym! Glad att det gick sa bra hem for er, vi har klarat oss upp mg till vart nya hem, Auckland ar ju sa fint! Har sightseeingat lite idag, och ikvall kan allt handa. Kanns anda skont att vara ifran Nelson, dar vill man inte vara om man inte har sina compadres i narheten. Talk 2 ya soon, love! Skot om dig och halsa alla! Och NJUT av Sverige at mig ocksa! Karlek fran Auckland, Baby!

2009-04-17 @ 07:19:31
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0