God morgon

Hade en sjuk dröm inatt. Att jag hade typ 500 kommentarer till alla mina inlägg... huum.. Kankse inte borde lägga ner hela mitt liv i bloggen.

Igår var det jobb och sen åkte jag hem till A som fåt sin nya lägenhet! SÅ nice. Kommer nog hänga en del där! Men igår blev det lite provicoriskt med två stolar en tv och så vi då.. hah

Nu ska jag till jobbet för frukost möte, jobba... Sen blir det Bond med min fru!

HÖR UPP GOTT FOLK. VI HAR FÅTT BOENDE PÅ NYA ZEELAND OM NI INTE KOLLAT ER MAIL!!!

Ha en bra dag i kylan!




Kommentarer
Postat av: sandra

hallå va e det för boende?? vilken mail?? aaahh

2008-11-02 @ 12:18:30
Postat av: Mikaela

Japp, boendet är ordnat. Min telefon är död i helgen, laddaren ligger som bekant hemma i Lisch, o jag är i Falköping. Ska jag maila damen, så hon vet att vi är intresserade? Det fanns ett par olika alternativ nämligen, det är väl lättare att vi diskuterar dessa när vi alla är samlade, lättare än via telefon. Du och Johanna har fått mailet, så ni vet ju läget. Vi ses på tisdag, imorrn mailar jag även över enkätsammanställningen, den blev lååång, vilket jag antar är bra? Ha det fint tills dess!

2008-11-02 @ 17:33:26
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0