Vart ska jag ta vägen..

Modell karriären gick hur bra som helst, vi var självklart snyggast i våra bikinisar och de andra hade skinn,päls,dun jackor men det kändes helt naturligt.. Hum, jo vars.. Kul var det i alla fall. Det kankse ändå är något jag borde satsta på? Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med mitt liv, ska jag vara kvar hemma i Sverige? Göteborg? Jag är lite sugen på att åka till Alperna och jobba.. Men samtidigt vill jag skaffa lägenhet och ett liv här hemma. AAh beslut måste tas, inget som jag brukar ha problem med... Men kan jag inte bara få ett tecken på vart jag ska ta vägen!! Eller varför inte åka tillbaka till NZ? Eller kankse USA?
Småpotatis jag sitter och funderar på en dag som denna. Nu ska jag njuta av solens strålar ialla fall.

Kommentarer
Postat av: Bergwall

ja du min little anna. Ja undrar ja undrar, ja kan inte råda just nu.. men kanske får du tipps från eventdagarna, who knows.. see ya soon puss

2009-09-01 @ 18:56:24
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0