Något nytt, något gammalt

Eventdagarna var sådär, fick lite inspiraton men det gav mig inte sådär superduper mycket, men eftersom vi inte betalade något så gör det inte så mycket. Trevligt sällskap hade jag i alla fall.

Sen fortsatte dagen på stan med sushi till lunch, fika i haga, öl på tonys, fotboll på vasastan, öl på vasastan, bastu och sooova. Kvällen blev lite längre än va det var tänkt men vad gör det när vi hade så trevligt! Bergwall har väldigt fina pics som jag gärna vill ta del av, haha!

Peace

Kommentarer
Postat av: 91an

Sööötaste anna! Ja saknar dig skaru veta! Vill bara säga att jag kommer lägga upp bilder snart snart.. har lite mkt på jobbet. jobba 12-01 igår, lite tungt.. o idag e d stääda o jobba heeela dagen. Men ja o E ska göra paella idag så ja kan ju se fram emot d iaf :) Kika in på bloggen lite senare, då finns dom där pusspuss

2009-09-13 @ 14:34:43
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0