Kom på en sak..

Kom på en sak som hände igår som är värd att berätta: När Nanna sätter sig i bilen efter afterworken luktar hon, inte helt otippat,  sprit.. Jag tänkte hon kunde vara kartläsare eftersom ingen av oss vet vart vi ska, ingen bra idé.. Men när Nanna frågar "Ska du dricka ikväll???" Ja det kan man ju undra när jag sitter och kör bil, antagligen inte. Vi fortsätter våran bilfärd och letar efter något gott att äta. Hittar en kinarestaurang och jag säger till Nanna att hon nog behöver en till drink när vi väntar på maten, sagt och gjort så bjuder alkisen framför oss i kön henne på en shot, trevlig karl det där. Ungefär så fortsatte kvällen igår. Ni förstår nog hur den slutade?


Kommentarer
Postat av: Bergwall

hahaha skön snubbe. slutade d me att nanna blev askalas o du me? Elle höll du dig till ratten? ;)

Me miss u.. ja får ta o komma ner nå mer snart. pusspuss, hör av dej om hur d blir me allt sen. när kommer du åka till sthlm? välj helst inte 10e, 17, 31 okt elle 7e elle 21 nov. ja jobbar då. puss igen min hjärtevän

2009-09-19 @ 14:58:15
URL: http://jayworld.blogg.se/
Postat av: Andrea

HAHA, älskar att inlägget börjar med; Nanna luktar inte helt otippat, sprit.... HAHA! Åh, vad jag saknar er och götet älsklingar. Vill också se Nanna bli bjuden på en shot av en alkis. PUSS

2009-09-25 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0