Vårdcentralen..

..suger? Så känns det just nu i alla fall. Hade tid 10.30, sitter i "stora väntrummet" och har ångest för alla sjuka människor som sitter runt omkring mig. Lite längre bort är "provtagning" ryser bara jag tänker på det. Jag har lite svårt för sjukhus och vårdcentraler.... Klockan går, klockan blir 10.45, 10.50 och så vidare. Ni förstår. Jag frågar i repan om farbror doktorn kankse har glömt mig för det känns inte normalt att vara trettio-minuter-sen-utan-att-säga-till. Men så var det tydligen. Så eftersom han var så sen hann han inte ta bort mitt satans födelsmärke idag. Skita. Får fira med ett glas vin att jag inte är uppsprättad än!

Kommentarer
Postat av: Bergwall

tycker jämt d e så.. skiiit e vare e, ren skiiiit!!!

2009-10-05 @ 08:59:30
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0