Två dagar kvar

sen drar jag! Hur sjukt är inte det. Nu är det i princip det sista på tentan och så klart kankse jag skall börja packa, eller så gör jag det på tisdag eftersom jag inte åker försen på eftermiddgaen.

Kom precis hem från Smögen, var så skönt att få komma dit lite innan jag åker, längtar redan tills jag kommer hem och skall då genast åka tillbaka för lite lugn och ro innan livet på sommaren.

Är stört hungrig men orkar inte äta, vill bara ha ett piller jag kan äta så blir jag mätt, vore inte det toppen?

Kommentarer
Postat av: Jayjay

jofan, ja pallar inte äta för förkylnigen så ett piller vore perfa!

2009-01-04 @ 12:29:45
URL: http://jayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0