Snart så

Om ett dygn är jag på Heathrow och ett steg näramre Nyyya Zeeland. Sjukt. Jag hoppas resan går bra och allt där till. Åker inte försen imorgon ef. så har en stund på mig imorgon också! Har packat nu och har inte ens hälften av vad jag hade med mig till Grekland men det känns skönt! Shoppar hellre loss på NZ.

Ja då ska vi checka av lite saker jag inte trodde jag skulle hinna med men som jag i all hast hann med:
  • Klippa mig (är sjukt nöjd för övrigt)
  • Göra klart tentan
  • Fixa praktik
  • Packa
  • Festa
  • Träffa vännerna
Vill man så går det! Ju mer jag har att göra desto roligare, så ikväll efter middag med la famila blir det en sväng till Rio rio för att vifta lite på svansen!

Puss på er, kommer sakana alla här hemma men det är bara fyra månader kvar, sen ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

kikar in...



Låter som om du kommer det ha jätte sköönt!

2009-01-07 @ 20:46:13
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0