Reaggee

Hallå på er!
Är sjukt mätt efter att ha avjutit lite lamm.. muums, vart lite bakis idag eftersom vi var på kareoke igår, och tro det eller ej, Anna sjön en liten trudelutt. Svenskar som vi är blev det ABBA såklart.

På lördag ska vi på reggefestival, biljetterna är slutsålda och jag har en känsla av att det kommer bli grymt. Dagen  till ära har jag köpt mig en liten mössa i riktiga rasta färger. tjoo ho

Nu ska jag träna lite eftersom vi ska presentation för Nelson Tasman tourism med flera,.

Ha det gött hemma, vi går väll upp snart och jag går och lägger mig, rätta takter.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Linda & Leo

åååå det låter ju gör gött för dej där, härligt anus =) vill se en bild med mössan på!!!

tänker på dig, synd att du missade EM laura lepistö åkte så fint min nya favvo hihi

Stor Kram!!

2009-01-24 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0