Nytt nummer

Hej på er!

Jag har fått låna Mikaels dator och kan skriva med ÅÄÖ, hur skönt är inte det!

Dagen har vart minst sagt intensiv med morgonpromenad, frukost på Starbucks, shopping, fika, rundtur på stan, linbane tur och en sväng på stranden. Lite mer fika och mat. Och massa turistfoton. Bilder kommer en dag med bättre uppkoppling.

Imorgon styr vi kosan mot Nelson kl sju och vi får vårt boende. Mycket spännande.

Har fixat NZ nummer, mitt svenska fungerar inte alls, jävla skit! Här är mitt nr iaf ; +64 210 384 286 give me a halla!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Linda

roligt att se att du överlevt resan! jag å lewo väntar spänt på bilderna hihi

puss på dig!

2009-01-11 @ 11:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0