Jag se det snöar

Finns det bättre saker än snö??? Näääääh tänkte väll det. Jag älskar snö! Vill bara ut o leka, synd bara att det är -8 grader vilket inte är lika lockande! Men blir nog en liten snöängel sen!


Ska åka in till stan senare för att handla mina julklappar, känns bra att jag handlat en liten klapp änsålänge. Så det blir in att slåss med alla andra i julhetsen. Orka. Tur att vi ska ha reuinon med the old gang ikväll så jag kan få mig ett glas sprit. Det är också antagligen allt jag behöver för att decka med tanke på senaste tiden leverne... Tål ens min kropp alkohol längre? Kanske ska fortsätta med min sunda livsstil utan alc och masssssa träning???? Kul eller tråkigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0