Vad är det för fel på mig?

Eller egentligen är det inte så mycket fel, men oavsett om jag är ute och festar till kl fem eller om jag går och lägger mig klockan tio så vaknar jag ändå klockan nio. Vilket fallt var idag. Men som tur är är Nannas soffa skön och jag kunde ligga och dra mig ett tag innan vi bakade pizza till brunch, mumms vad god den blev.

Igår var en galen kväll. Började med en väldigt god middag, bål och vin.. Linas BH åkte av någon gång i mellantiden och följde med oss under kvällen. Huum.. Här började det spåra lite. Vi bestämde oss runt ett tiden för att se vad nattlivet hade att erbjuda en kväll som denna. En väldig massa kö i alla fall. Vi var inne och vände på Nivå, en sväng förbi Nef med tillslut blev det excet ändå! Tjoo ho vilken kväll. När vi runt halv femtiden insåg att det inte gick några vagnar hem och våra fötter ömmade i mina fina klackskor fick jag ändå skjuts en bit av en oxe på vägen. Tackar vi för!

Nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på en bra film och ladda inför kommande veckans utmaningar! Kankse kan få fram lite bilder från igår om vi har tur!

Kommentarer
Postat av: Ingvarsdotter

Puppie love, det dar med att vakna tidigt kanner jag bestamt igen!! ;) Nar du dessutom ar tvungen att tassa in till mig och KOLLA OM JAG KANSKE AR VAAAAKEN ocksa, du ar du allt for sot. Grrr....;) Maste saga att jag faktiskt saknar den tiden, att dra sig upp pa morgnarna, kolla nyheterna med alla spexiga nyhetsankare och sedan dra pa sig ansiktet och glajjorna for att ga till Saturday Market med en kaffe efterat. Baby baby, varfor gar tiden sa fort? Later som att ni hade en helkvall iallfall, fasen va kul med gamla tjejganget! De ar ju de allra basta saklart! Allt val i Auckland, molnigt har idag, och jag ska ga pa musem och baka brod, det blir mysigt! Massa, massa, MASSA karlek till dig, stump!

2009-04-29 @ 02:13:07
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0