Trött...

Efter nästan en vecka (en ganksa slapp vecka) på praktiken så är jag jätte trött! Så jag tänkte snart krypa till kojs och kolla på lite inspelad konståkning..

Idag har vi haft introduktionsdag, mycket trevligt. Vi fick lära känna företaget lite bättre och ett studiebesök på turistinformationerena! Vi var klara runt tre och jag tänkte ta mig en sväng på stan, efter 50 mete träffa jag Andrea som glatt gjorde mig sällskap. Fyndade ett par byxor på Weekday, endast femtio rikstaler. Kul att se vad modet bjuder på just nu, finns så mycket fint så jag vill köpa allt, allt, allt! Men det kankse inte är så bra nu i lågkonjan? Eller är det just bra det är?

Go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0