Fredag..

Ja då börjar helgen idag. Var duktig och gick upp vid åtta tiden, åt en god frukost med gott kaffe... mmm

Va hos pass polisen och fixade nytt pass, förhoppningsvis släpper dom in mig när jag ska ut och resa för det ser ut som jag är kriminell på kortet.. Ska hämta det nästa fredag!

Efter gick jag en stund på stan, köpte ett par jeans på HM men är inte säker på om jag ska behålla dom, aldrig haft jeans däifrån innan, är lite rädd dom ska tappa formen... Fast vad gör det när dom inte ens kosta 500 kr... Vi får se.. Ska städa lite nu, rensa bland skor och kläder.. Lär ju ta en stund, sen ska jag träffa min fru och dricka lite vin....

Ha en bra kväll och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0