SOMMAR OCH SOL

Ja har ar det minsann fortfarande sommar aven om det var tva moln pa himlen idag!

Horde att pirat festen var viiiiild pa smogen och att Andrea var snyggast i muchtach! haha finns aven heeeta bildbevis pa facebook!

Skulle garna vilja ha lite skvaller om heta handelser! Tell me !

Om det ar nagon som fortfarande laser min blogg kan ni ju skriva hur ni har det! Och hur gar Lian for alla andra?! Vi har det som sagt ganska sa glidigt pa spaet men ska forsoka borja med projektet!!!!

Har ar allt iaf toppen....

For forsta gangen pa tva och en halv manad har jag och Elena day off tillsammans vilket antagligen ska firas med en liten road trip!!!

Love! XOXO

Kommentarer
Postat av: Sanna Seppänen TUR 1

Hej klassis och grattis verklige ni efterskott.

ha..nu har jag hittat er båda. Förstår att nu har det bäst..förstod att ni ej arbetar tillsamns så mycket..bra kanske..då hinner ni aldrig ledsan på varandra.

JAg har bytt LIa till Leksands kulturhall, mycket bättre, arbetar med ett projekt.Förbättringar för barn o undom på kultuhallen. passar mig bra.

Jätte skoj. Den första LIA jag hade ville endast

att jag gjorde reportege. bah.

HA det bra så syns vi i sept. Kram Sanna

2008-07-19 @ 20:01:40
Postat av: Miss J

sommar o sol har inte vi! fast vi har haft några dagar nu som har vart riktigt fina. Mamms o papps har varit och hälsat på mig i helgen och det va jättemysigt! snart ses vi i skolan igen! Kramar

2008-07-23 @ 11:45:39
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Hej Nu är här väldigt varmt,så dom fina produkterna från St Barth kommer väl till pass.Tommy har varit här ihelgen och hjälpt till lite med målningen Imorgon kommer Sjöströmingarna och vill göra något också.På onsdag ska jag med morfar till ögon på U-a sjukhus.Det är ju födelsedag imorgon så vi får väl se hur mycket det blir gjort på huset.Vifår väl fira happy Birthday när du kommer hem ,nu är det bara en månad kvar.Nu ska jag och pappa cykla ut till bryggan och ta en sväng.Det är fantastikt här också med härliga bad ,varmt i vattnet och sköna kvällar.Det är härligt för en arbetnde uska.Ha det jättegott och sköt om dej.Du äter väl ordentligt?Och du akta dej för grekerna som mormor skulle ha sagt.Kram Mammi

2008-07-27 @ 21:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0