My no 1

GRATTIS I EFTERSKOTT PAPPA O JOHAN!!!!!

Yees... var ett tag sen jag skrev har nu... En del har hant sedan sist! i Lordags var vi pa Helena Paparizou, vilket var grymt =) Efter det bar det av till Villa som enligt overenskommelse ska goras varje lordag! Har vart ganksa mycket fest pa senaste och jag och Anastasia har numera Retsina i adrorna... Tjaaa vad hander annars da? Mycket sol och bad.. ar faktist inte sa varmt som jag trott att det skulle vara... Det haller sig ganksa stadigt runt 35 grader!

Okej mamma (mormor) jag ska akta mig for grekerna... bra att huset snart ar klart, langar efter att fa se det!

Kanns helt sjukt att det bara ar en manad kvar.... Juli har bara flugit ivag!!!!

MASSA KARLEK

Kommentarer
Postat av: Miss J

Änna Pänna! Tror du Smögen står kvar nu när vi inte vart där på hela sommarn? Hoppas du har det fint i Grekland! Snart ses vi igen och då är det idol och top model som gäller. Puss o kram!

2008-08-09 @ 23:16:04
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0